Perşembe, Aralık 15, 2005

yeni başlayanlar için sitemiz

az evvel koca dilim bir profiterollü pastayı mideme indiren ben, bir heyecan sayfamızı açtım.. her hangi bir hareket tespit edemedim. fonda sanırım 68. kez man is the baby çalıyor. daha neşeli bir şey açmalıydım ama olmadı. hemen bir şeyler yapılsın, yazılsın, okunsun istiyorum.. burda böyle saçma şeyler olsun istiyorum.. saçma işte.. günlük hayatta olmayan türden şeyler.. alice'in içinde kaybolduğu delik gibi.. harika olmasa da olur.. biraz sürrealist, ama asla salvador dali olmasın istiyorum.. neresinden bakarsak bakalım bize gülümsesin ama bir sırrı afişe etmeyecek kadar kalender dursun istiyorum.. hafif mahçup ama her daim halinden memnun olsun istiyorum.. vs. vs. müsadenizle ben dolaptaki son dilim pastayı da istiyorum..
saygılar..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home