Cuma, Şubat 17, 2006

küfür etmenin adabı



metreslerin en teşhircisi olan ben, yine tutamadım kendimi.. hayatımın ayrıntılarını uç uca koysam, sonra camdan sarkıtsam, yere değil de göğe ulaşsam.. böyle saçma şeyler geliyor işte bazen aklıma.. engel olunamaz bir istek duyuyorum engebeli duygulara.. beni boşversek aslında.. yeğenim teyze diyemiyor ama "fuck" diyor canı sıkıldıkça.. kızacağımız yerde öpüyoruz.. işte anladım ki erkekler böyle büyüyor.. erkeklere küfretmeyi kadınlar öğretiyor.. onlar küfrettikçe gülüyor, öpüyor, kokluyoruz.. sonra büyüdüklerinde, hani akılları eriyor ya sözde, işte o zaman, aynı kadınların tüyleri diken diken oluyor.. ne anlamsız bir çelişki.. sanıyorum kadınlara da erkekler öğretiyor, ama büyüdüklerinde..

2 Comments:

Blogger turuncu said...

şurada yorum yaptim.

12:03 ÖÖ  
Blogger mtlda said...

allah kahretsin gördükçe deliriyorum, o baskısından bende yok!

12:04 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home