Perşembe, Ağustos 31, 2006

varmış gibi yapan benmişim

metres benim üvey kızım. hep biraz daha az, biraz daha eksik sevdiğim. gözüne çapak kaçtığında "ne sevimlisin" değil de, "hadi git yıka yüzünü" dediğim.. beni ayrımcı kılan... beni bir diğerini daha çok sevdiğime inandıran. beni bana anlatmaya yeltenen. elleri ince ve uzun, ayakları bakımlı ve beyaz. hep benden iyi duran ama benim olduğunu unutan. istersem silerim diye tehdit ettiğim ama bütün bunlara omzunu silken, gösterişten başı dönen. evde başka sokakta başka duran. adının önüne anlamsız sıfatlar koyan.. beyaz tişörtün içine siyah çamaşır giyen.. çirkinliğini kapatmak için güzelmiş gibi yapan, aptallığını kapatmak için akıllıymış gibi yapan, soğukluğunu kapatmak için sıcakmış gibi yapan..
hep "mış" gibi yapan işte..
benim canım sıkkın aslen. bunun ne metresle ne de hamile kadınlarla ilgisi var. benim canım sıkkın ve üşüyorum.. iyi olmak istiyorum hep, ama hiç beceremiyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home